Formularz kontaktowy

Mężczyzna Kobieta
Lorem ipsum...
  • Polski
  • Deutsch
  • English

1. Czy muszę znać język niemiecki chcąc wyjechać do pracy?

Tak, wymagana jest przynajmniej komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Zgłaszając Twoją kandydaturę do pracodawcy zagranicznego podajemy też Twój numer telefonu. Pracodawca często dzwoni do kandydatów. Chodzi więc o to, żebyś był/a w stanie porozumieć się z pracodawcą zagranicznym przez telefon.

2. Aplikując zaznaczyłem/am poziom języka A2. Nie jestem jednak pewien, czy potrafię porozumieć się z pracodawcą zagranicznym przez telefon. Jak mogę to zweryfikować?

Po przesłaniu do nas swojej aplikacji nasi pracownicy skontaktują się z Tobą w celu potwierdzenia Twojej znajomości języka niemieckiego. Jeśli zaznaczony przez Ciebie poziom będzie jednak inny, otrzymasz informację zwrotną od rekrutera, który zweryfikuje, czy Twój poziom jest wystarczający do podjęcia pracy.

3. Przesłałem/am swoje cv, ale nie mam żadnej odpowiedzi

Jeśli przesłałeś/aś do nas swoją aplikację czekaj cierpliwie, aż do Ciebie zadzwonimy. Jeśli Twoje kwalifikacje i poziom językowy pasują do oferty, na którą przesłałeś/aś aplikację, nasi pracownicy skontaktują się z Tobą i udzielą Ci szczegółów związanych z pracą oraz zgłoszą Twoją kandydaturę do pracodawcy zagranicznego.

4. Jestem chętny/a do pracy, ale wśród ofert nie ma takiej, która by mnie interesowała.

Jeśli wśród ofert pracy nie ma takiej, która Cię interesuje wypełnij formularz zgłoszeniowy (odnośnik do formularza ze strony głównej) abyśmy mogli znaleźć pracę właśnie dla Ciebie! Bardzo dobrze wypełnione aplikacje dają nam możliwość kontaktu z kandydatami, w celu zaproponowania odpowiedniej pracy i/lub uzyskania dodatkowych informacji, potrzebnych w procesie rekrutacji.

5. Czy aplikując do LimnusWork muszę dołączać cwoje cv?

Tak, klikając ”Aplikuj” przy wybranej ofercie pracy należy dołączyć swoje cv. Im większą ilość informacji udostępnisz w swoich aplikacjach na temat wykształcenia, doświadczenia zawodowego oraz preferencji związanych z dalszym zatrudnieniem, tym łatwiej będzie nam dobrać ofertę z której będziesz zadowolony/a.

6. Czy muszę mieć własny samochód, aby móc podjąć pracę?

Własny samochód nie jest warunkiem do podjęcia pracy. Dla wielu pracodawców kandydat dysponujący własnym samochodem jest jednak bardzo mile widziany. Miejsca pracy np. magazyny i hale oddalone są często o kilka bądź kilkanaście kilometrów od centrum. Pracownik, który ma własny samochód, jest wtedy w dużo bardziej komfortowej sytuacji, gdyż ma pewność, że zawsze jest w stanie dotrzeć na czas. Są jednak miejsca pracy, w których samochód nie jest wymagany przez pracodawcę. Można wtedy bez problemu poruszać się komunikacją miejską.

7. Chcę pojechać do pracy busem, ale nie znam połączeń. Czy mogę liczyć na jakąś pomoc?

Jeśli chcesz pojechać do pracy busem a pracodawca zagraniczny nie oczekuje od Ciebie własnego samochodu, bardzo chętnie pomożemy znaleźć Ci połączenie. Skontaktuj się z nami. Znajdziemy dla Ciebie najatrakcyjniejsze połączenia, abyś nie musiał/a tracić czasu na ich szukanie.

8. W oparciu o jaką umowę będę zatrudniony/a?

Jesteś zatrudniony/a bezpośrednio u zagranicznego pracodawcy. W większości są to agencje pracy tymczasowej, które zawierają z Tobą umowę zazwyczaj na czas nieokreślony z pełnymi prawami do urlopu, wynagrodzenia chorobowego i wszystkimi innymi przysługującymi Ci z tytułu umowy świadczeniami.

9. Kto będzie moim pracodawcą?

Pracodawcą jest zazwyczaj zagraniczna agencja pracy tymczasowej (niemiecka, austriacka lub szwajcarska). Otrzymujesz umowę o pracę z (zazwyczaj na czas nieokreślony) uregulowaną przez układ zbiorowy. Zgodnie z umową przysługuje Ci cały pakiet socjalny, płatny urlop oraz ubezpieczenie emerytalne, zdrowotne, na wypadek bezrobocia.

10. Kiedy otrzymam wynagrodzenie za moją pracę?

Pracodawcy zagraniczny wypłacają wynagrodzenia na podstawie układu zbiorowego z reguły do dwudziestego dnia każdego miesiąca. Otrzymujesz wtedy wynagrodzenie na wskazane przez Ciebie konto – kwota w oparciu o stawkę godzinową oraz doliczone do tego nieopodatkowane dodatki naliczane za każdy przepracowany dzień pracy.

11. Czy za znalezienie pracy agencja pobiera ode mnie jakąś kwotę?

LimnusWork nie pobiera żadnych opłat za znalezienie dla Ciebie pracy u pracodawcy zagranicznego.

12. Czy będąc w pracy za granicą mogę liczyć na pomoc agencji w razie jakichś pytań lub wątpliwości?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jeśli tylko będziesz miał jakiś problem będąc na miejscu. Skontaktuj się z nami. Twój osobisty opiekun, który rekrutował Cię do pracy skontaktuje się z pracodawcą zagranicznym i dołoży wszelkich starań, aby rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości.

13. Czy oferty pracy są sprawdzone?

Współpracujemy w większości ze sprawdzonymi klientami cieszącymi się dobrą opinią na rynku niemieckim, austriackim czy szwajcarskim. Klienci, do których wysyłamy pracowników, to z reguły nasi stali partnerzy, których darzymy zaufaniem i świadczymy o ich wiarygodności.

14. W jakich krajach mogę liczyć na pracę?

Współpracujemy z agencjami pracy tymczasowej w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. W ofertach pracy na naszej stronie jest zawsze sprecyzowane, jakiego dotyczy ona kraju.

Partnerzy biznesowi: