Formularz kontaktowy

Mężczyzna Kobieta
Lorem ipsum...
  • Polski
  • Deutsch
  • English

Polityka prywatności LimnusWork Sp. z o.o. Sp. k. 

  1. Informacje ogólne

Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Ciebie w związku z korzystaniem ze strony internetowej www.limnuswork.pl, ale ma też zastosowanie do wszystkich przypadków, w których LimnusWorks Sp. z o.o. jest Administratorem Danych Osobowych. Polityka Prywatności powstała w celu zapewnienia pełnej i przejrzystej realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dokument zawiera obowiązujące u Administratora zasady zbierania i wykorzystywania danych osobowych. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy dawali gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.

  1. Administrator Danych Osobowych

Administratorem Danych Osobowych jest LimnusWork Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. 29 Listopada 153/1-4, 31-406 w Krakowie. Dane kontaktowe Administratora Danych dostępne są pod adresem www.limnuswork.pl w zakładce Kontakt. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, Panią Martą Wróbel, dostępny jest pod adresem iod@limnuswork.pl.

  1. Zakres przetwarzanych danych

Dane osobowe to wszelkie informacje, które identyfikują lub pozwalają zidentyfikować osobę, której dane dotyczą. Przetwarzaniem danych osobowych jest w zasadzie każda czynność na danych osobowych, niezależnie od tego, czy jest dokonywana w sposób zautomatyzowany czy nie, np.: zbieranie, przechowywanie, utrwalanie, porządkowanie, modyfikowanie, przeglądanie, wykorzystywanie, udostępnianie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w przypadkach, gdy osoba, której dane dotyczą wyraziła na to zgodę, lub gdy Administrator posiada inną podstawę prawną pozwalającą przetwarzać dane osobowe.

Poniżej wyszczególnione zostały cele przetwarzania danych osobowych zgromadzonych w związku z działalnością Administratora, wraz z podstawami prawnymi:

Cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych przez LimnusWork Sp. z o.o.

Cel

Podstawa prawna

Zakres przetwarzanych danych

Okres przechowywania danych

Realizacja procesu rekrutacyjnego

Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą

Imię, nazwisko, adres, data urodzenia, numer telefonu, adres e-mail, informacje o posiadanym prawie jazdy, informacje o posiadanym obywatelstwie UE, stopień znajomości języków obcych, przebieg wykształcenia, dodatkowe umiejętności i certyfikaty, wizerunek, pozostałe dane zawarte w cv kandydatów do pracy

Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgody.

Prowadzenie korespondencji

Art. 6 ust. 1 lit. f), RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na Państwa zapytania oraz przesyłanie niezbędnych informacji drogą elektroniczną

Dane osobowe stron korespondencji w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu

Dane będą przechowywane przez okres 6 lat do zakończenia prowadzonych spraw, do momentu ustania roszczeń lub ustania naszych zobowiązań wobec przepisów prawa.

Nawiązanie kontaktu za pomocą portalu społecznościowego Facebook lub aplikacji Messenger/Whatsapp

Art. 6 ust. 1 lit. f), RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest nawiązanie z Państwem kontaktu

Dane osobowe w zakresie podanym w Państwa profilu i interakcji na naszym profilu w serwisie społecznościowym. Treść korespondencji.

Dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia Fanpage lub do momentu, w którym przestaniesz go obserwować. Twoje dane, w szczególności będące treścią korespondencji, mogą być przetwarzane przez okres 6 lat od zakończenia prowadzonych spraw lub do momentu ustania roszczeń.

Korzystanie z formularza kontaktowego

Art. 6 ust. 1 lit. f), RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na Państwa zapytania oraz przesyłanie niezbędnych informacji drogą elektroniczną

Imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, dane stanowiące treść przesłanej wiadomości.

Dane będą przechowywane przez okres 6 lat do zakończenia prowadzonych spraw, do momentu ustania roszczeń lub ustania naszych zobowiązań wobec przepisów prawa.

Marketing bezpośredni – newsletter i telefon

Art. 6.1. f) RODO – prawnie uzasadniony interes – przesyłanie informacji marketingowych i handlowych do osób, które wyraziły zgody w oparciu o Ustawę Prawo Komunikacji Elektronicznej

Imię, adres e-mail, numer telefonu

Dane będą przetwarzane do momentu wycofania zgody na przesyłanie informacji marketingowych.

Realizacja umów sprzedaży

Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy

Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres zamieszkania, NIP, nazwa firmy

Dane będą przechowywane przez okres 6 lat od zawarcia umowy.

Okres przechowywania danych osobowych uzależniony jest od celu przetwarzania danych, dla którego zostały zebrane. Kryteria stosowane do wyznaczenia właściwego okresu przechowywania uwzględniają:

  1. Przechowywanie danych osobowych

LimnusWorks Sp. z o.o. stosuje zasadę ograniczenia przechowywania danych osobowych, która zabezpiecza dane przed ich przetwarzaniem przez okres dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane są przetwarzane. Gdy LimnusWork Sp. z o.o. osiągnie cel przetwarzania, wówczas usuwa lub anonimizuje dane, co ma miejsce w szczególności, gdy:

Szczegółowy okres przechowywania danych w związku z celem przetwarzania określony został w tabeli w pkt. 3 niniejszej Polityki.

  1. Odbiorcy danych osobowych

W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych, dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom, którzy pomagają nam wykonywać określone zadania i świadczyć wybrane usługi. Dane osobowe mogą być udostępniane pracodawcom w celu zatrudnienia lub realizacji dalszych etapów rekrutacji. Dane mogą być ujawniane wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi serwisowe, doradcze, konsultacyjne, obsługę prawną oraz księgową, serwisowi IT oraz dostawcom usług hostingu. W przypadku korzystania z podwykonawców spoza EOG, Twoje dane mogą być przekazywane do państw trzecich, jednak wyłącznie pod warunkiem spełnienia warunków, o których mowa w art. 44 RODO.

W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przedstawianie drogą telefoniczną ofert marketingowych naszych partnerów, dane zostaną przekazane podmiotom wskazanym w treści wyrażonej zgody.

Podmioty te realizują własne cele jako odrębni administratorzy danych osobowych, niezależnie od LimnusWork Sp. z o.o.

  1. Prawa osób których dane dotyczą

Każda osoba, która przekazuje nam dane osobowe ma możliwość wyboru w jakim zakresie chce korzystać z naszych usług i jakie informacje o sobie chce udostępniać. Informujemy również, że w dowolnym momencie ma prawo żądać od Administratora realizacji praw przysługujących jej zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Podmiotom danych przysługują następujące prawa:

  1. Prawo do uzyskania dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osobyna tej podstawie Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;

  2. Prawo do sprostowania danych – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych Danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;

  3. Prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;

  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraził zgodę Podmiot danych – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji;

  5. Prawo do przenoszenia danych – osoba, której dane dotyczą, ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które dostarczyła Administratorowi, oraz ma prawo przesłać te dane innemu Administratorowi;

  6. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu Danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;

  7. Prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;

  8. Prawo do złożenia skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony Danych osobowych, Podmiot danych może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu Podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia.

Tam, gdzie korzystamy z usług wykonawców, Twoje dane osobowe pozostają pod naszą kontrolą i mamy wdrożone procedury celem zapewnienia, że Twoje dane osobowe podlegają należytej ochronie.

Dokładamy wysiłków, celem zapewnienia, że Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób bezpieczny i zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki.

  1. Przekazywanie danych do Państw trzecich

W ramach prowadzenia procesów rekrutacyjnych oraz promowania swojej działalności posiadamy konto w serwisie społecznościowym Facebook (Meta).

Jeśli skontaktujesz się z nami za pośrednictwem aplikacji Messenger (Meta) lub Whatsapp (Meta), udzielimy Ci odpowiedzi tym samym kanałem.

Korzystanie z funkcjonalności oferowanych przez Meta wiąże się z koniecznością przekazania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takim przypadku dane mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z zasadami tych mediów społecznościowych. Spółka Meta przystąpiła do programu Data Privacy Framework, który gwarantuje odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych osobowych.

  1. Przetwarzanie danych w związku z korzystaniem z serwisu społecznościowego Facebook

Jesteśmy również Administratorem danych osobowych gromadzonych w związku z korzystaniem przez Ciebie z funkcjonalności strony LimnusWork Agencja Pośrednictwa Pracy w serwisie Facebook. Dane będą przetwarzane w celu administrowania stroną, komunikowania się z Tobą, wchodzenia w interakcje i kierowania do Ciebie treści marketingowych, co stanowi nasz uzasadniony interes (art. 6.1.f RODO).  Zasady przebywania w portalu społecznościowym Facebook wynikają z jego regulaminów.

W każdej chwili możesz przestać obserwować Fanpage. Nie będą Ci się wówczas wyświetlać żadne treści pochodzące od Administratora Fanpage. Administrator widzi Twoje dane osobowe, takie jak imię, nazwisko, czy informacje ogólne, które umieszczasz na swoim profilu jako publiczne. Przetwarzanie tych i pozostałych danych osobowych dokonywane jest również przez portal społecznościowy Facebook i na warunkach zawartych w jego  regulaminach.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia Fanpage lub do momentu, w którym przestaniesz go obserwować. Twoje dane, w szczególności będące treścią korespondencji, mogą być przetwarzane przez okres 6 lat od zakończenia prowadzonych spraw lub do momentu ustania roszczeń. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, ale mogą być przekazywane odbiorcom określonym w pkt. 5 niniejszej Polityki. Przysługują Ci wszystkie prawa wskazane w pkt. 6 niniejszej Polityki.

UWAGA: Powyższa informacja nie dotyczy przetwarzania twoich danych osobowych przez administratora serwisu Facebook.

  1. Informacja o plikach cookies

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

  1. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

  1. Logi serwera

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

    1. czas nadejścia zapytania,

    2. czas wysłania odpowiedzi,

    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

    6. informacje o przeglądarce użytkownika,

    7. Informacje o adresie IP.

Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

  1. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    1. Internet Explorer

    2. Chrome

    3. Safari

    4. Firefox

    5. Opera

    6. Android

    7. Safari (iOS)

    8. Windows Phone

    9. Blackberry

 

Partnerzy biznesowi: